De Mobiele Secretaresse


Ondernemers hebben doorgaans een grote passie voor hun werk, maar beduidend minder voor alle administratieve werkzaamheden die hiermee gepaard gaan. Ook u bent wellicht gedwongen om de administratie van uw bedrijf zo goed mogelijk zelf te doen. Misschien helpt het thuisfront u daar bij. Goedbedoeld en noodzakelijk, maar niet ideaal. Waarschijnlijk blijft er ook administratie liggen, maar hoe moet u het oplossen? De mogelijkheid om een vaste kracht aan te trekken ontbreekt doorgaans.

Hier kan De Mobiele Secretaresse u helpen! Zij ondersteunt u met de administratieve werkzaamheden zoals het inboeken van uw financiële administratie, factureren, correspondentie, het maken van rapportages, het redigeren van teksten, notuleren en vertaalwerk wanneer u dat nodig heeft. De werkzaamheden die u uit handen wilt geven worden met kennis van zaken en discreet uitgevoerd.
De Mobiele Secretaresse is dé uitkomst voor bedrijven die incidenteel een secretaresse nodig hebben of een vaste  secretaresse op de loonlijst willen vermijden. Ook werkt De Mobiele Secretaresse voor particulieren en verenigingen.
De Mobiele Secretaresse heeft 25 jaar ervaring en is flexibel en discreet. Neem gerust contact op en ontdek dat er een snelle en betaalbare oplossing is.
Ilonka Jansen 06-83183700  www.demobielesecretaresse.nl  info [at] demobielesecretaresse [dot] nl @MobieleSec

 

@MobieleSec

Customize This